вівторок, 16 червня 2020 р.

Веб-квест як технологія в освітньому процесі


    Сьогодення поставило перед всім людством і нашою країної нові проблеми, пов'язані з короновірусом. Тож процес навчанняі підвищення професійної компетентності вийшов на інший рівень - дистанційний. Крім того, стрімкий розвиток інформаційних технологій, неперервний потік інформації стимулюють педагогів до пошуку нового інструментарію в навчальній діяльності. 
     Серед  сучасних технологій актуальним являється різновид проєктної методики – технологія веб-квестів. Саме веб-квест дозволяє формувати в учнів уміння вчитися як ключову компетентність та   нових компетенцій.

   Освітні квести підвищують мотивацію до самоосвіти, сприяють формуванню навичок  вільного користування сучасними інформаційними технологіями,  пошуку інформації, її обробки та представлення в різних формах,            підвищення  особистісної  самооцінки, реалізації креативного потенціалу та підвищення  особистісної  самооцінки.
        Веб-квест (webquest) - комплекс методів та засобів навчання, націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який зорієнтований на засвоєння знань і набуття навичок. 
Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Веб-квест - це формат уроку, орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учасників, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету.
Веб-квест – це дидактична структура, у рамках якої вчитель удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час. 
Отже, веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету в освітньому процесі
Веб-квест в педагогіці — це проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси інтернету. 
           Веб-квест в педагогіці - це особистісно орієнтована технологія, при якій кожен  кожен  стає активним суб'єктом навчальної діяльності При цьому підвищується не лише мотивація до процесу здобуття знань, але й відповідальність за результати цієї діяльності та їх презентацію. 
     Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг, особливо у період вимушеного дистанційного навчання, заслуговує на широке впровадження в освітній процес.

      Пам'ятка для учасників веб-квесту

  1. Ознайомлення з темою і проблемою квесту.
  2. Вивчення списку ресурсів.
  3. Пошук інформації в мережі.
  4. Дослідження інформаційних ресурсів.
  5. Оформлення звіту у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту, буклету чи в іншій запропонованій формі.
  6. Ознайомлення з критеріями оцінювання вашого звіту.
  7. Обговорення результатів роботи в мікрогрупі.
  8. Підготовка до захисту веб-квесту.


Додаткові джерела:
1.   Вебінар «Веб-квести в навчальному процесі» від в\г «Основа»;



Немає коментарів:

Дописати коментар