Сьогодення поставило перед всім людством і нашою країної нові проблеми, пов'язані з короновірусом. Тож процес навчанняі підвищення професійної компетентності вийшов на інший рівень - дистанційний. Крім того, стрімкий розвиток інформаційних технологій, неперервний потік інформації стимулюють
педагогів до пошуку нового інструментарію в навчальній діяльності.
Серед сучасних технологій актуальним являється різновид проєктної методики – технологія веб-квестів. Саме веб-квест дозволяє
формувати в учнів уміння вчитися як ключову компетентність та нових компетенцій.
Освітні квести
підвищують мотивацію до самоосвіти, сприяють формуванню навичок вільного користування сучасними інформаційними технологіями, пошуку інформації, її обробки та представлення в різних формах, підвищення особистісної самооцінки, реалізації креативного потенціалу та підвищення особистісної самооцінки.
Веб-квест (webquest) - комплекс методів та засобів навчання,
націлених на цілісний підхід до організації навчального процесу, який
зорієнтований на засвоєння знань і набуття навичок.
Веб-квест -
проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси
Інтернету.
Веб-квест -
це формат уроку, орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності
учасників, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету.
Веб-квест – це дидактична структура, у
рамках якої вчитель удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї
діяльності і визначає її час.
Отже, веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей
використання Інтернету в освітньому процесі.
Веб-квест в педагогіці — це проблемне
завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються
інформаційні ресурси інтернету.
Веб-квест в педагогіці - це особистісно орієнтована технологія, при якій кожен кожен стає активним суб'єктом навчальної діяльності При цьому підвищується не лише мотивація
до процесу здобуття знань, але й відповідальність за результати цієї
діяльності та їх презентацію.
Ця методика є сучасною та перспективною, має ряд переваг, особливо у період вимушеного дистанційного навчання, заслуговує на широке впровадження в освітній процес.
Пам'ятка
для учасників веб-квесту
- Ознайомлення з темою і проблемою квесту.
- Вивчення списку ресурсів.
- Пошук інформації в мережі.
- Дослідження інформаційних ресурсів.
- Оформлення звіту у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту,
буклету чи в іншій запропонованій формі.
- Ознайомлення з критеріями оцінювання вашого звіту.
- Обговорення результатів роботи в мікрогрупі.
- Підготовка до захисту веб-квесту.
Додаткові джерела:
1. Вебінар «Веб-квести в навчальному процесі» від
в\г «Основа»;
Немає коментарів:
Дописати коментар